FAQ

Fakta a otázky, otázky a fakta. Nebo jinak a bez nadsázky Frequently Asked Questions – Často Kladené Otázky.

JAK SI OBJEDNÁM ZBOŽÍ?
Jednoduše procházejte v eshopu a vyberte si zboží, které se vám líbí. Když si zboží vyberete, stačí jej PŘIDAT DO TAŠKY. Po přidání postupujte dle jednotlivých pokynů na stránkách. Před dokončením objednávky se také můžete vrátit zpět do eshopu a procházet další zboží. Objednávku tak můžete dokončit kdykoliv. Ale pozor – kdo dřív přijde, ten dřív mele! Když budeme mít na skladě poslední kus zboží, tak kdo objednávku dokončí dříve, ten zboží bude mít. Není proto dobré si zboží vybrat, přidat do košíku a objednat si ho například až po několika hodinách.

DOPRAVA ZDARMA
V Botníku platí, že u nás máte dopravu všeho zboží zdarma při nákupu nad 1.000,- Kč a to v rámci České i Slovenské Republiky. Cena za dopravu při nákupu do 1.000,- Kč činí 75,- Kč.

JAKÝM ZPŮSOBEM MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO?
Všechny naše boty a doplňky zasíláme prostřednictvím kurýra GLS nebo DPD. Jsou to převážně ochotní a milí doručovatelé, proto věříme, že s doručením budete spokojeni. Před doručením vám zašleme email a kurýr vás bude v konkrétní den před doručením kontaktovat pomocí SMS a poté telefonicky.

KDY MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO?
Všechny boty a doplňky máme skladem, proto u vás budou co nejdříve (výjimkou mohou být speciální promo akce připravené po dohodě s výrobcem). Standardně zboží odesíláme při objednávce do 14,00 hod. v tentýž den. Při platbě převodem čekáme před odesláním zboží na připsání částky za zboží na náš účet. Nejrychlejší platba za zboží je kartou nebo převodem (zvlášť pokud máte Raiffeisenbank), využít můžete samozřejmě také platbu na dobírku.

JAK MOHU SLEDOVAT STAV MÉ OBJEDNÁVKY?
Celkem snadno – když jste registrovaní, stačí si najet na záložku MOJE OBJEDNÁVKY, kde uvidíte stav aktuálních objednávek i všech objednávek, které jste u nás kdy udělali.

JAK MOHU ZBOŽÍ ZAPLATIT?
Máme pro vás tři možné způsoby:
– platebními kartami VISA, MASTECARD, VISA ELECTRON a MAESTRO (po odeslání objednávky klikněte na tlačítko "PROVÉST PLATBU")
– převodem na náš bankovní účet 255265/5500 (vedený u Raiffeisenbank a. s.)
– na dobírku hotově nebo kartou kurýrovi (za platbu na dobírku neúčtujeme žádný poplatek)

Při platbách kartami se nemusíte bát, vše je nadstandardně zabezpečené a používáme pouze platební brány, které mají nejnovější ochranná opatření. Zkrátka a dobře, vaše bezpečí je pro nás na prvním místě.

JAK MOHU ZBOŽÍ VRÁTIT NEBO VYMĚNIT (CHCI JINOU VELIKOST NEBO MI ZROVNA BOTY NEPADLY DO OKA…)?
Žádný strach i to se může stát. Na vrácení máte 30 dnů, to je na vyzkoušení si bot nebo doplňků dle našeho názoru opravdu dostatečný čas. Více o vrácení a výměně zboží se dočtete zde.

CO KDYŽ NEMÁME VAŠI VELIKOST NEBO JE ZBOŽÍ VYPRODANÉ?
Není nic jednoduššího než nám napsat email na . Zkusíme pro vás zboží v požadované velikosti objednat – nemůžeme to garantovat ale slibujeme, že uděláme maximum, abychom pro vás zboží zajistili. Může to sice chvilku trvat ale pokud zboží opravdu chcete, stojí to za zkoušku. V každém případě vám zavoláme, a řekneme vám, jaká je šance, že pro vás zboží zajistíme.

MŮŽU SI U VÁS ZBOŽÍ VYZVEDNOUT OSOBNĚ?
Momentálně bohužel není osobní odběr možný. V předchozích letech jsme měli showroom v našem skladu a fotoateliéru na Praze 6 nicméně momentálně není osobní odběr z důvodu přemísťování prostorů v rámci Prahy možný. Děkujeme za pochopení.

ODKUD JE NAŠE ZBOŽÍ?
Co myslíte? Stručně a výstižně – není z Číny, není z Polska, není z Indie ani z Bangladéše. A ne že bychom proti těmto státům cokoli měli… Boty za pár stovek můžete koupit spíše na tržišti nebo v jiných eshopech. My se od začátku snažíme prodávat pouze zboží opravdu kvalitní a stylové, které má a drží si svoji cenu. Zaměřujeme se především na boty a doplňky ze Španělska, Portugalska, Francie, Anglie a z Holandska.

BUDOU V BOTNÍKU DALŠÍ NOVÉ ZNAČKY?
Určitě ano, jenom se pro vás snažíme vybírat to nejzajímavější - značky, které u nás převážně nejsou, proto mějte trpělivost. Otázkou je, nakolik to čeští a slovenští zákazníci ocení. Někdy máme pocit, že se u nás nakupují boty zcela opačně než v zahraničí a to způsobem - chci to, protože to má každý... My však jdeme jinou cestou - chci to, protože to nikdo jiný nemá... :)
Každý rok však budeme postupně přicházet s novými značkami. Je si dobré také říci, že každý výrobce má na každé období roku a na každý rok jiné modely, proto pokud se vám některé boty líbí, doporučujeme nakupovat ihned a nečekat pouze na nové značky a modely.

JAK MOHU KONTAKTOVAT ZÁKAZNICKÉ CENTRUM?
Na telefonní lince: +420 774 644 544
Emailem na: (adresa pro dotazy a informace) a na (adresa pro řešení objednávek)
Kdy nás zastihnete? V pracovních dnech mezi 8,00 – 20,00 hod. Může se také stát, že Vám telefon vezmeme i mimo uvedené hodiny, to ale neslibujeme (i my musíme někdy odpočívat…).
Na emaily se snažíme odpovídat nepřetržitě nehledě na to jaký je den a v jakém čase jsme email obdrželi.

DOSTAL JSEM DÁRKOVÝ POUKAZ NEBO SLEVOVÝ KÓD, CO S NÍM?
Vložte ho při vašem budoucím nákupu do políčka v nákupním košíku. Každý věrný zákazník si slevu zaslouží. To samé platí pro zákazníky, kteří dostali dárkové poukazy. Slevové kódy a dárkové poukazy lze samozřejmě uplatnit i na zlevněné zboží.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz, zavolejte nám na (+420) 774 644 544 nebo nám napište na info@botnik.cz. Odpovíme vám co nejdříve.