Značka jako (přežitý) kult doby

3.4.2013
Trendy / Náš módní guru
obrázek
Pamatuju si, jak jsme měli banány a pomeranče jen na Vánoce. Tak to opravdu bylo, naštěstí to je minulost a jen připomenutí si, kam až jsme to za minulé éry dotáhli… 90. léta to byly zase bílé ponožky v černých mokasínech a další, bez nadsázky řečeno, módní úlety!

V čem jsme ale vytrvalí, to je dávat na odiv značky, čím větší, tím lepší. Přijde mi to jako v Rusku, co se netřpytí, to tam neobstojí. Ptám se proč. Proč má někdo v dnešní době stále chuť ukazovat ostatním, že má Značku s velkým „Z“? V posledních letech se možná na značky už neupínáme tolik, ale komplexy z minulosti jsou mezi námi stále. Přitom je to zbytečné. Kdo je zdravě sebevědomý, nepotřebuje se přeci chlubit tím, jakou značku nosí. Věřte mi, na značku se dívejte z několika úplně jiných důvodů - pro váš osobní dobrý pocit z koupě bot nebo jiného zboží, jako na záruku kvality a určitého stylu a projevu, který je značce vlastní. Čím je značka menší, tím větší váhu v sobě může skrývat… A to neplatí jen o botách.

Reakce na příspěvek

Obří logo

Kdo má na sobě bundu nebo jinou věc s obřím logem výrobce, ten jako by měl na sobě napsáno PITOMEC. Jen tvor slabého ducha totiž draho platí za to, že jinému dělá reklamu...
  • 22.04.2013 21:42
  • Tomáš Novotný

Napsat komentář

required:
required:
:
 

Kategorie

- Pánské - Dámské - Značky

Poslední články

Style Story - Angel Infantes

Jeden z námi používaných sloganů "out from the crowd", tedy volně přeloženo jako "mimo dav"…

více...

EUREKA - kolekce FW18

Nová kolekce z dílny EUREKA (FILIPE SOUSA) podzim / zima 2018. Pokud je nějaký brand v…

více...

Nejčtenější články

Nová kolekce od Hispanitas...

V Botníku jsme rádi, že vám můžeme představit novou kolekci od značky Hispanitas, se kterou…

více...

Styl Made in London

Kde jinde se ohlédnout po módních trendech než v Londýně, Miláně nebo v Paříži. Každá z…

více...