Jak se český zákazník dívá na nové značky :)

15.10.2015
Trendy / Příběhy značek / Náš módní guru / Značky
obrázek
Tento článek je z učitého úhlu pohledu hodně kritický, proto, čtěte jej s určitou nadsázkou a pokud se v rámci článku zařadíte do té či oné skupiny kupujících, berte jej vždy s nahledem a s úsměvem na rtech.

Čím začít? Třeba tím, že jsme "teplákový" národ. Kdo toho hodně procestoval s námi budou souhlasit, ostatně nemusí se cestovat daleko, stačí se paradoxně zajet podívat i na východ od nás, do jakéhokoli většího města v Polsku nebo na Slovensku.

Řekněme si to otevřeně, situace se u nás co do módy v posledních pár letech výrazně zlepšila nicméně stále jsme pár kroků jak za zákazníky ze Slovenska a Polska (kteří jsou dozajista nápaditější, odvážnější a více experimentují), tak výrazně za dalšími národy, kterými jsou Italové, Francouzi, Španělé, Portugalci ale i Němci, Angličané a jiní...

Proč tomu tak je se můžeme dohadovat, pravdou však zůstává, že nápaditost nám chybí. Ruku v ruce s tím souvisí odvaha zkoušet nové značky. Například Botník byl založen pouze proto, aby dovážel nové a neotřelé značky obuvi a ne aby se zařadil po bok většiny obchodů, ve kterých se točí stále několik stejných značek dokola. Naše filozofie je počínaje otevřením Botníku stejná, nové, stylové a originální značky. Dá se i pochopit, že koupě bot prostřednictvím internetu může být pro někoho věc neznámá a může se jí obávat (např. z důvodu, že značku nezná a že se bojí, zda nebudou boty malé nebo velké či jinak nepadnoucí) nicméně, kdo se bojí nesmí do lesa.

A jaký z toho vyplývá závěr? Zkuste trochu experimentovat, nebojte se! Že se oblékáme (myšleno českou masu) dobře, to je pouhý alibismus. Móda je o detailech, o zpracování, o kombinacích a o nezbytném citu, který většině české populace chybí, bohužel. Udělejte si alespoň párkrát za rok radost novým neokoukaným kouskem bot, určitě tím nic nezkazíte. Zkoušejte, experimentujte, raďte se s kamarády a kamarádkami.

Kde se skrývá největší bohatství a do čeho se vyplatí investovat. Do pořádného šatníku přeci. Ať chceme nebo ne a je to stále platné klišé "Šaty dělají člověka" a u obuvi to platí dvojnásob!

Napsat komentář

required:
required:
:
Zatím zde nikdo nepřispěl
 

Kategorie

- Pánské - Dámské - Značky

Poslední články

Style Story - Angel Infantes

Jeden z námi používaných sloganů "out from the crowd", tedy volně přeloženo jako "mimo dav" ...

více...

EUREKA - kolekce FW18

Nová kolekce z dílny EUREKA (FILIPE SOUSA) podzim / zima 2018. Pokud je nějaký brand v ...

více...

Nejčtenější články

EUREKA - kolekce FW18

Nová kolekce z dílny EUREKA (FILIPE SOUSA) podzim / zima 2018. Pokud je nějaký brand v ...

více...

Style Story - Angel Infantes

Jeden z námi používaných sloganů "out from the crowd", tedy volně přeloženo jako "mimo dav" ...

více...