Vrácení a výměna zboží

Vrácení zboží

Nejste spokojeni se zakoupeným zbožím? Není nic jednoduššího než ho vrátit. Máte na to 30 dnů od jeho převzetí a můžete ho vrátit bez udání důvodu. Nákupy u nás se vám snažíme co nejvíce zpříjemnit.

- vrácení zboží je v rámci ČR zdarma

- vrácení zboží ze Slovenska je zpoplatněno částkou ve výši 4 EUR (která Vám bude odečtena z vrácené prodejní ceny na váš účet)

A jak při vrácení zboží postupovat?

Vyplňte jednoduchý formulář, který najdete na zadní straně daňového dokladu, který jste obdrželi společně s objednaným zbožím. Zboží včetně daňového dokladu zabalte tak, aby se nepoškodilo.

  1. Zavolejte nám na naši linku +420 774 644 544 a sdělte nám, že chcete zboží vrátit (před telefonátem si připravte doklad o koupi).
    Dle vašich časových možností objednáme kurýra, který se u vás pro zboží zastaví.

  2. Zboží nám můžete po telefonické dohodě také doručit osobně do našeho fotoateliéru na adresu:
    Botník.cz, s.r.o., Dr. Zikmunda Wintra 458/16, Praha 6 (5 min. od metra Dejvická nebo Hradčanská).

Jako vždy, podmínkou pro vrácení zboží je, že zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, bez známek jakéhokoliv opotřebení, se všemi původními visačkami, stejně tak jako s dalším dodávaným příslušenstvím (balící papír, obaly (sáčky) na zboží používané pro skladování zboží, apod.).

Jak a kdy dostanete své peníze zpátky?

Do 5 pracovních dnů od vrácení zboží vám (v případě, že zboží nebude poškozené či jinak znehodnocené) odešleme zpět na bankovní účet částku za zboží.

Vyzvednutí a doprava při vrácení zboží zpět k nám je v rámci ČR zdarma (při vrácení ze Slovenska činí 4 EUR a bude odečtena z vrácené prodejní ceny na váš účet).

Výměna zboží - chci jinou velikost…

V případě výměny zboží máte aktuálně dvě možnosti:

  1. Můžete nám zavolat nebo napsat email a domluvit se osobně na zaslání jiné velikosti (to znamená výměnu tzv. kus za kus) - to je ta nejjednodušší varianta...

  2. Můžete provést novou objednávku. To znamená, že původní zboží vrátíte a do 5 dnů od vrácení vám odešleme zpět celou částku za vrácené zboží. Je to tedy stejné, jako když zboží vracíte (viz info výše). Novou objednávku můžete provést samozřejmě kdykoliv, nemusíte čekat, než nám zboží odešlete zpět k vrácení.

Pro obě možnosti platí, že je důležité, aby požadovaná velikost byla ještě stále k dispozici. Pokud tomu tak nebude, snad budete mít štěstí příště anebo se u nás poohlédnete po jiných modelech. Při výměně zboží nejsou účtovány žádné poplatky.

TIP BOTNÍKU
Pokud si opravdu nejste jistí velikostí, objednejte si boty ve dvou velikostech. Ty, které vám padnou lépe, si necháte a druhé nám do 30 dnů vrátíte.

Reklamace

V případě, že se zbožím nebude něco v pořádku, jsme zde pro vás, abychom vám pomohli. Nejlepší cestou jak vše vyřešit je ozvat se nám na email objednavky@botnik.cz, zaslat nám číslo objednávky (variabilní symbol) a krátký popis toho, co je se zbožím v nepořádku. Zavoláme vám co nejdříve zpět a budeme se snažit vzniklou situaci vyřešit, tzn. vadu odstranit nebo vám vrátit peníze.

S tím souvisí, že nám zboží (v případě, že to nevyřešíme po telefonu) musíte zaslat zpět na naši adresu.

Při zaslání je ke zboží třeba doložit:

- daňový doklad o nákupu
- důvod reklamace (stačí uvést zcela stručně)
- číslo bankovního účtu (kam vám máme v případě uznání reklamace vrátit peníze)

Každou reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve. Předpokládejte, že vás maximálně do 10 dnů od přijetí reklamovaného zboží informujeme, jak to s reklamací vypadá.

ZAJÍMAVOST - Věřte nám nebo nevěřte ale od začátku fungování Botníku (4. dubna 2013) jsme měli doposud pouze 3 reklamace (jednou ulomený podpatek a 2x povolené švy u polobotek). Snažíme se pro Vás vybírat kvalitní boty vyráběné v Evropě a jsme rádi, že se to odráží i na velmi nízkém počtu reklamací :)

Nenašli jste odpověď na váš dotaz, zavolejte nám na (+420) 774 644 544 nebo nám napište na info@botnik.cz. Odpovíme vám obratem.