Doprava a způsoby plateb

  • DOPRAVA VŠEHO ZBOŽÍ JE V BOTNÍKU V RÁMCI ČR I NA SLOVENSKO PŘI NÁKUPU NAD 1.000,- KČ ZDARMA. PŘI NÁKUPU DO 1.000,- KČ JE DOPRAVA V RÁMCI ČR A NA SLOVENSKO ZA 75,- KČ.

  • ZBOŽÍ ODESÍLÁME MAXIMÁLNĚ DO 24 HOD.  (VŠECHNO ZBOŽÍ MÁME SKLADEM - POKUD SE NEJEDNÁ O SPECIÁLNÍ AKCE), TZN. ŽE POKUD ZBOŽÍ OBJEDNÁTE DO 12,00 HOD. DORUČÍME VÁM HO NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN (NA SLOVENSKO DO DVOU PRACOVNÍCH DNŮ).

  • PLATIT MŮŽETE KARTOU, BANKOVNÍM PŘEVODEM, NA DOBÍRKU KURÝROVI NEBO V HOTOVOSTI PŘI OSOBNÍM ODBĚRU.

  • OBJEDNANÉ ZBOŽÍ SI MŮŽETE ZCELA ZDARMA VYZKOUŠET A VYZVEDNOUT V NAŠEM VÝDEJNÍM MÍSTĚ (SHOWROOMU) NA ADRESE Dr. Zikmunda Wintra 458/16, Praha 6, V OTEVÍRACÍ DOBĚ PO - PÁ 9,00 - 12,00 HOD. A 14,00 - 18,00 HOD. RÁDI VÁS UVIDÍME! (OBJEDNANÉ ZBOŽÍ JE PŘIPRAVENÉ K ODBĚRU ZA 3 HODINY PO PROVEDENÍ OBJEDNÁVKY)

Cena dopravy

Jak je to u nás s dopravou? DOPRAVA JE U NÁS PRO VŠECHNY ZÁKAZNÍKY PŘI NÁKUPU NAD 1.000,- KČ ZDARMA. PŘI NÁKUPU DO 1.000,- KČ JE DOPRAVA V RÁMCI ČR A NA SLOVENSKO ZA 75,- KČ.

Co když nám zboží budete chtít vrátit zpět, např. z důvodu výměny velikosti nebo barvy?

To se samozřejmě může stát a i přes snahu vybrat vhodnou velikost vám např. boty třeba nemusí "sedět". Nic si z toho nemusíte dělat – jednoduše nám zavolejte a my k vám pošleme kurýra, který zásilku vyzvedne. Nemusíte se o nic starat, pouze zboží znovu zabalit (na balík není potřeba psát adresu, kurýr si přiveze štítek s adresou sám). Vyzvednutí a doprava zpět k nám je při vrácení zboží zdarma. Více informací o vrácení a výměně zboží naleznete zde.

Zboží nám také můžete po telefonické dohodě doručit osobně do našeho výdejního místa a fotoateliéru na adresu Botník.cz, s.r.o., Dr. Zikmunda Wintra 458/16, Praha 6 (5 min. od metra Dejvická nebo Hradčanská).

Pokud budete chtít jinou velikost zboží nejjednodušší způsob je napsat nám email na info@botnik.cz nebo nám zavolat na infolinku 774 644 544. Důležité je, aby požadovaná velikost byla ještě stále skladem. Pokud ne, snad budete mít štěstí příště anebo se u nás poohlédnete po jiných botách, případně nám zavolejte a my se pro vás pokusíme objednat vybrané boty u výrobce nebo najít jinou alternativu.

Doručování zboží na Slovensko

Chcete zaslat zboží mimo ČR? Aktuálně dodáváme naše zboží také na Slovensko. Doprava zboží na Slovensko je při nákupu nad 1.000,- Kč také zdarma. Při nákupu do 1.000,- Kč je doprava za 75,- Kč.

Podmínky dodání zboží, dopravy a plateb při prodeji zboží do Slovenské republiky jsou obdobné jako při dodání zboží do České republiky. Pouze se liší cena za zaslání zboží zpět k nám, která je ve výši 4,- EUR (částka bude odečtena z vrácené prodejní ceny za zboží). Postup vrácení je jinak stejný jako v rámci ČR, zboží si u vás vyzvedne v domluvený den kurýr a na balík není po zabalení třeba psát adresu (kurýr si přiveze štítek s adresou, který na balík nalepí).

Kurýrovi na Slovensku můžete platit v EUR, přepočet z Kč provádíme v den odeslání zboží dle kurzu ČNB (Česká národní banka) střed. O přesné částce v EUR vás budeme informovat při vyřízení objednávky. Nebo můžete zaplatit kartou přímo při objednání zboží a částku vám strhne vaše banka z účtu dle aktuálního kurzu.

Doba doručení zboží

VŠECHNO ZBOŽÍ MÁME SKLADEM (kromě speciálních promo akcí, které jsou zřetelně označeny), což pro vás znamená, že vám objednané ZBOŽÍ ODEŠLEME NEJPOZDĚJI DO DRUHÉHO PRACOVNÍHO DNE. Cesta k vám pak trvá v rámci ČR 1 den, na Slovensko 1-2 dny. Že bylo zboží odesláno můžete sledovat v záložce MOJE OBJEDNÁVKY. O předání zboží kurýrovi vám také pošleme potvrzovací email o vyřízení objednávky.

Náš kurýr

Všechno naše zboží doručujeme se zásilkovou službou GLS nebo DPD. A jaké jsou hlavní výhody této spolupráce?

  1. Oznámení o doručení zásilky v den doručení (příjemce odbrží SMS zprávu a email o doručení včetně čísla zásilky a výše dobírky v případě doručení na dobírku).

  2. Oznámení rozmezí času doručení (v den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS zprávu nebo email s tříhodinovým (GLS) nebo s jednohodinovým (DPD) rozmezím času doručení).

  3. Možnost změnit den doručení (pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo email dle instrukcí zvolené kurýrní služby).

  4. Sledování celého doručovacího cyklu zásilky na www.gls-group.eu nebo na www.dpd.cz (na internetu je možné sledovat celý proces doručování zásilky včetně potvrzení o doručení - zásilku můžete pro doručení službou GLS sledovat zde, pro doručení GLS na Slovensko zde a pro doručení službou DPD zde).

  5. Večerní doručení s DPD (zásilku je možné doručit i ve večerních hodinách od 18 do 20 hodin, možnost večerního doručení platí aktuálně pro tato města: Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Hradec Králové, Ústí nad Labem, České Budějovice, Olomouc, Jihlava a Karlovy Vary).

  6. Tři opakované pokusy o doručení a možnost změnit datum nebo místo doručení (více informací naleznete pro službu GLS zde a pro službu DPD zde nebo se více dozvíte na zákaznické lince GLS (+420) 840 123 456 či DPD (+420) 225 373 373).

Pokud by se teoreticky stalo, že nebudete s kurýrní službou GLS nebo DPD, s jejím přístupem, s jednáním kurýra či s čímkoli jiným týkajícím se doručení zásilky spokojeni, tak nám určitě napište. Kurýr by měl být prodlouženou rukou ke spokojenosti našich zákazníků. Pokud byste byli s kurýrem nespokojeni, jsme připraveni vše neprodleně řešit.

Způsoby plateb

Zboží, které si u nás zakoupíte, můžete zaplatit následujícími způsoby:

PLATBA NA DOBÍRKU KURÝROVI GLS NEBO DPD
- platba v hotovosti nebo platební kartou přímo kurýrovi při dodání zboží (za platbu na dobírku ani za jiné formy plateb neúčtujeme žádné poplatky, to je fér souhlasíte?)

PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM
- možnost převodu ze svého bankovního účtu
- pokud máte Raiffeisenbank, jedná se o druhý nejrychlejší způsob platby, pokud máte jinou banku, čekáme vždy před odesláním zboží na obdržení platby, což trvá 1 – 2 dny
- údaje pro bankovní převod vám zašleme emailem po provedení objednávky, DŮLEŽITÉ je při platbě zadat správný variabilní symbol, abychom mohli platbu spárovat s konkrétní objednávkou
- číslo našeho účtu je: 255265/5500 (Raiffeisenbank a. s.)

PLATBA KARTOU
- nejrychlejší způsob platby (objeví se bezprostředně v našem systému a zboží vám můžeme ihned odeslat)
- maximální forma zabezpečení 3-D Secure
- online platební brána GP Webpay
- po odeslání objednávky budete po pár sekundách automaticky přesměrováni na platební bránu GP Webpay

V HOTOVOSTI PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
- všechno dostupné zboží si můžete vyzkoušet a zaplatit v hotovosti při osobním odběru v našem výdejním místě na adrese Dr. Zikmunda Wintra 458/16, Praha 6 (5 minut od stanice metra Hradčanská nebo Dejvická), otevírací doba výdejního místa je PO - PÁ 9,00 - 12,00 hod. a 14,00 - 18,00 hod. (objednané zboží je připravené k odběru za 2 hodiny po provedení objednávky)
- na výdejním místě si můžete vyzkoušet i všechny další modely / zboží, které máme v nabídce

 Nenašli jste odpověď na váš dotaz, zavolejte nám na (+420) 774 644 544 nebo nám napište na info@botnik.cz. Odpovíme vám obratem.